السيد الخميني
435
صحيفه امام ( مجموعه آثار امام خمينى ) ( فارسى )
نامه [ به آقاى سيد مهدى طباطبايى ( اجازهء اخذ و ارسال وجوه شرعى ) ] زمان : 9 تير 1351 / 18 جمادى الاول 1392 مكان : نجف موضوع : پاسخ نامه در مورد اجازهء اخذ و ارسال وجوه شرعى مخاطب : طباطبايى ، سيد مهدى 18 ج 1 92 معروض مىدارد ، مرقوم شريف و اصل ، سلامت و توفيق جنابعالى را خواستار است . راجع به سهم سادات مرقوم شده بود ، مجازيد سهم سادات را در محل مصرف نماييد و مجازيد اجازه دهيد به كسانى كه مايل هستند خودشان به سادات فقير عفيف بپردازند . از مرقوم جنابعالى چنين استفاده مىشد كه وجه ايصال داشتهايد ، مرقوم نشده بود به وسيلهء چه شخصى است ، چون وجه مذكور و كذا وجه آقاى آقا سيد محمد على نرسيده است مع ذلك قبوضى را فرستادم . به آقا زادهء مرحوم آقاى سعيدى « 1 » و ساير بازماندگان سلام برسانيد . ان شاءاللَّه موفق باشيد . والسلام عليكم . روحاللَّه الموسوى الخمينى
--> ( 1 ) - شهيد سيد محمدرضا سعيدى .